Re: Problem z rozpoznaniem płyty głównej

Autor: Panth <panth_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 00:57:47 MET

looky napisał(a):

> A skąd moge te rzeczy pościągać jeżeli nie sa zintegrowane w chipsecie ?
> Dzięki. Łukasz.

Intel: http://support.intel.com/support/chipsets/

Realtek (ale coś widzę, że w tej chwili działa tylko mirror):
http://www.realtek.com.tw lub http://w3serv.realtek.com.tw
Karta sieciowa najprawdopodobniej tu:
http://w3serv.realtek.com.tw/downloads/downloads1-3.aspx?series=16&Software=True
A muzyczna tu:
http://w3serv.realtek.com.tw/downloads/dlac97-2.aspx?lineid=5&famid=12&series=8&Software=True

Jeśli C-Media to tu: http://www.cmedia.com.tw/e_download_01.htm

Jeśli żadna z wymienionych - szukać musisz.

Paweł