Re: Jaki router ?

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 23:24:19 MET

Michal Kawecki wrote:
> Zrób na początek tylko, żeby potrafił ponownie zestawiać połączenie z
> Neostradą po zmianie IP, to już będę Cię na rękach nosił... ;-))

Powiedz mi co to powoduje to poprawię. Nie mam tego problemu, nic nie
słyszałem na ten temat :/
Wydaje mi się, że to wina centralki, albo łącza :/
Jeśli to wina centralki można to obejść wymuszając restart routera - jak
dostanę white papers to zabiorę się za ingerencję w soft jeśli się uda
to wypuszczę odpowiednią wersję fw dla tego przypadku. Jednak na razie
nie chcę niczego ruszać - jedyna zmiana do tej pory to wywalenie ReAIM
(jak ktoś nie wie co to jest to -> google.com).

--
www.tee9o.prv.pl // konfiguracja QoIP dla USR9105/9106
Tlen.pl: tee9o | JID: teo@chrome.pl | MSN: tee9o@wp.pl