Re: grzejnik roku?

Autor: usun_to <_at_autograf.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 23:06:31 MET

Dnia Sun, 6 Feb 2005 18:20:39 +0100, ::WireFree:: naskrobał(a):

> Doczytaj do konca moze
> "Jeżeli będziecie używać nienaruszonego coolera firmy Intela to procesor,
> nawet pod dużym obciążeniem, będzie pracował zgodnie z podanymi
> parametrami."

thx zrobiłem to i problem polega na ponownej instalacji procka

"Rozwiązaniem tego problemu jest użycie pasty z tlenkiem srebra, o lepszych
właściwościach termicznych. Niestety, niewielu użytkowników, poza tymi,
którzy są szczególnie zainteresowani usprawnianiem i przetaktowywaniem
komputerów, zna się na pastach termicznych.

Dlaczego więc producent wprowadza do sprzedaży produkt, który jest w stanie
działać z maksymalną wydajnością tylko po spełnieniu szeregu warunków?

> Poprostu trzeba uzywac pasty ktora jest do tego przeznacvzona zamiast
> taniochy z jadu weza

pasta z tlekiem srebra nie była, nie jest i nie będzie standardowym
środkiem - łatwo to sprawdzić sprawdzając ile osób ją stosuje.

--
United Devices Cancer Research Project
www.grid.org