LG 4163B jako primary master

Autor: Jakub Lambrych <a_at_b.com>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 22:16:57 MET

Drodzy Grupowicze,

od kilku dni mam nagrywarkę LG 4163B. Początkowo miałem ja zainstalowaną
na Primary Master (poniewaz mam dysk SATA). Niestety nagrywarka dziwnie
wolno nagrywała (połowę poniżej osiaganych wyników w teście chipa).
Działa w kazdym innym położeniu (na obu tasmach). W zasadzie nie mam
żadnego problemu, ale jednak mnie to bardzo intryguje. Poza tym, czasami
  system sięzawieszał po włożeniu płyty i nagrywaniu w nero (jedną płyte
nawet źle nagrał). Czy pod primary master nie może być nic podpięte
oprócz dysku? (We wszystkich położeniach kontroler wskazywał na UDMA33)

Pozdrawiam,
Jakub Lambrych