Re: Panel LCD i rozjechana czcionka

Autor: Haiki Tippo <haiki_at_falszywy.jp>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 22:17:11 MET

.Peeter wrote:

> Sprawdź, czy nie przegiąłeś z wyostrzeniem. Powinno to być gdzieś w OSD,
> u mnie na Sony ostrość 5/10 jest normalna, poniżej jest rozmazane, powyżej
> robi się przesadnie wyostrzone i występuje efekt, o którym piszesz.

Dzieki ! W koncu wytropilem przyczyne ...nazywalo sie to cos 'Phase' i
bylo zle dobierane przez 'automat'. Wszystko inne wykluczalem od
poczatku - kabel jest krociutki, a grafika to jedna z legend 2D (Matrox
G400 DH !), ktora na CRT Sony dawala kosmiczny obraz.

Po poradzeniu sobie z tymi ustawieniami widze, ze moj nowy LCD to bajka !!!

Pozdrawiam,