Re: SLONA PRAWDA o NAPEDACH

Autor: stefe <stefe_at_poczta.fm>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 21:56:47 MET

Dnia 2005-02-06 21:11, .Peeter napisał(a):
> Miałem 3 cdromy LG, wszystkie padły po roku z hakiem.
tez widzialem sporo walnietych LG, najwiecej DVDromow, ktore nie czytaly
DVD tylko CD... i to tez tylko R :-)

> Mam w domu
> łącznie 3 napędy LiteOn (CDROM, CDRW i DVDRW) i wszystkie śmigają,
> CDRW ma już 2 latka, DVDRW pół roku na oko, CDROM z miesiąc.
tez mam trzy napedy liteona... DVDRW juz prawie rok, DVDrom cos okolo 2
lata (moze dluzej) i CDRW juz napewno spor ponad 3 lata... na zaden nie
narzekam (no moze DVDrom jest glosny przy max obrotach).

--
Pozdrawiam *stefe*
*Tlen* stefe *ICQ* 153770834