Panel LCD i rozjechana czcionka

Autor: Haiki Tippo <haiki_at_falszywy.jp>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 21:37:59 MET

Witam,

Stalem sie posiadaczem Philipsa 170C5BS ...obraz stabilny itd., ale od
poczatku cos nie pasowalo mi w wyswietlanych przez niego czcionkach.
Porownalem go sobie z Samsugiem Sync Master 181T (oba pracujace w
1280x1024) i juz wiem co jest nie tak... Czcionka - oprocz tego, ze
bardzo cienka - ma bardzo delikatny "cien" po lewej stronie (wyrazniej
dostrzegalny w nizszych rozdzielczosciach). Jakies sugestie ?

Pozdrawiam,
HT