Re: Jaki router ?

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 21:25:37 MET

Ja polecam USR9105. Jest to IMO jeden z najlepszych routerów na rynku, a
będzie jeszcze lepszy (więcej na koncu posta). Ma mocny procesor
(wytrzyma bardzo dużą ilość połączeń i świetnie radzi sobie z eMule i BT
działającymi jednocześnie na bardzo agresywnych dla łącza ustawieniach -
DryTek2500 przy tych ustawieniach wieszał się, albo cały LAN nie miał
dostępu do internetu). Do tego USR9105 ma świetne oprogramowanie -
Linux, iptables, QoS. Zaletą też jest bardzo niska cena i wysoka jakość.

Odwiedź moją stronkę: www.tee9o.prv.pl -> dział router.
W tej chwili pracuję nad przetłumaczeniem interface'u użytkownika (WUI)
na j. polski - zawieszone do połowy lutego z powodu sesji. Dostępna
wersja Alfa1 - 33% przetłumaczone.
Jak tylko (jeśli) dostanę whitepapers od RRC postaram się zrobić update
Linuksa (BlueBox) i iptables do najnowszej wersji. Jak mi się uda to
dodam kilka pożytecznych rzeczy np.: shaperd lub nawet CBQ - kontrola
podziału pasma.

--
www.tee9o.prv.pl // konfiguracja QoIP dla USR9105/9106
Tlen.pl: tee9o | JID: teo@chrome.pl | MSN: tee9o@wp.pl