Re: SLONA PRAWDA o NAPEDACH

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 21:26:52 MET

Dnia Sun, 6 Feb 2005 21:11:52 +0100, .Peeter napisał(a):

>Miałem 3 cdromy LG, wszystkie padły po roku z hakiem. Mam w domu
>łącznie 3 napędy LiteOn (CDROM, CDRW i DVDRW) i wszystkie śmigają,
>CDRW ma już 2 latka, DVDRW pół roku na oko, CDROM z miesiąc.
>Miałem także CDRW Sony i też OK.

U mnie przez 3 lata chodził CD-ROM LG i nie sprawiał najmniejszych
problemów. Z komputerem pożegnał się dlatego, że trzeba było zrobić
miejsce dla napędu DVD, także LG. Nagrywarka, którą użytkuję od ponad
dwóch lat to też LG i nie mogę powiedzieć, żeby sprawiała mi kłopoty.

Jak znam życie, to zaraz znajdzie się kolejny ktoś, u kogo napędy LG
się nie sprawdziły dlatego uprzedzając ten fakt pozwolę sobie poczynić
zastrzeżenie: nie jest moim zamierzeniem wywoływanie dyskusji w stylu
'o wyższości świąt bożego narodzenia nad wielkanocnymi'. Każdy ma
jakieś swoje doświadczenia z różnymi markami - jedne lepsze, drugie
gorsze, tego typu dyskusje zaś prowadzą donikąd. Podobnie jak
wysnuwanie opinii o jakości sprzętu na podstawie kilkunastu
egzemplarzy...

--
Pozdrawiam, C. [cyberkid(_a_)chello.pl@spamerom.dziekujemy.pl]
Maszyna do pisania V generacji:   Soltek SL-75KAV + Athlon XP 2000+ 512MB