Re: Comp do "biura" jaki?

Autor: Kubaz <kuba-z_at_WywalTO.tlen.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 21:00:05 MET

Użytkownik "WindowsMen" <kuri.ZrOb.CoS.z.TyM@op.pl> napisał w wiadomości
news:cu3m3i$q27$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Hmm... no fakt - comp do biura AsRock wystarczyłby tylko jest jedno ale.
> W tym "biurze" to ja bede siedział - a wybredny troche jestem ;]
Pozdrawiam.

ja aktualnie mam plyte asrocka z zintegrowana grafika i obraz jest jak
najbardziej OK, pracuje w rozdzielczosci 1024x768 i nie stwierdzilem zadnych
dziwnych zjawisk, zadnych rozmyc itp. co wiecej - czasami zapodam sobie
jakas gre i tez ladnie chodzi (np. GTA 3 nie tnie mi sie ani troche, mam
jeszcze 256 DDR, semprona2200@2600...) wiec asrocka polecam jak najbardziej,
solidna platforma pod wymienione zastosowania

--
Kubaz