Re: LAPTOP - PIXELE !

Autor: Artur-ek <wizard_at_alpha.net.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 20:46:05 MET

"Grzegorz" <gregorybosss@plusnet.pl> wrote in message
news:c75a9eea.0502061110.66a01e45@posting.google.com...
> Hej Ludziska mam taki mały problemik na który mam nadzieję mi
> pomożecie. Nie jest to problem a badziej pytanie. Kupiłem laptopa, był
> niesprawny - wymienili mi na nowy, ale on ma jeden pixel niebieski!
> Nie wiem jak on się nazywa: czy sub pixel czy bad, ale jest to
> uszkodzony i mam pytanie... może ktoś z was wie. Czy w laptopach
> nowych może być przepalony pixel? Wiem, że w monitorach LCD może być
> nawet do 4 przepalonych, ale to zależy od firmy. Pewnie w laptopach
> jest tak samo, tak? Aha, w tym sklepie powiedzieli że może być
> [...]

no niestety pewnie moze. Ale to zalezy od firmy i sklepu. Moze jak zaczniesz
pyskowac to ci wymienia. Ale np. w gwarancji Acera jest tak napisane:
"Gwarancja nie obejmuje:
(...)
Niewielkich uszkodzeń wyświetlaczy LCD w produktach wyposażonych w takie
wyświetlacze, chyba że na milion pikseli danego wyświetlacza będą więcej niż
cztery (4) uszkodzone piksele, a jeśli wyświetlacz zostanie podzielony na
dziewięć (9) równych prostokątnych obszarów, w środkowym obszarze będzie
jeden uszkodzony piksel.
(...)"

Ja mam Acera i kupilem go bez badow , ale natomiast sam, w ciagu 3 tyg.,
lekko spsulem sobie ekran nieumiejetnie go transportujac (wcisnala sie
obudowa od tylu i slad pozostal). Wku....lo mnie to nie na zarty, ale coz
poradzic.
Sprobuj wymienic laptopa, a jak sie nie nie uda, to bedziesz musial sie
pogodzic z tym ze twoj wymarzony sprzet jednak nie jest idealny ;-). Nie ma
rzeczy doskonalych.

--
Pozdrawiam, A.