Re: Która karta graficzna Radeon 9600 PRO czy 9550

Autor: squirs <squirs_at_wytnij.to.go2.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 20:29:06 MET

> Wedlug mnie 9550 bo z tego co kiedys czytalem na necie mozna bez
> problemu wgrac BIOS od 9600PRO i podkrecic ja to szybkosci tej ze
> wlasnie karty :)
Takie rozwiązanie nie ma większego sensu bo te akurat dwie wymienione karty
są w podobnej cenie , więc nic się nie zyskuje.Poza tym narazie zmiana BIOSu
karty odpada , karta ma być dla gościa , który nie pozwala ingerować w
sposób ograniczający czy wręcz odbierający prawa gwarancyjne ....po okresie
gwarancji owszem...