Laptop - jaki mi się śni.

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 20:04:48 MET

Witam!

        Coś co by speniało moje wszelkie zapotrzebowania i warunki;

Centrino z 512RAM, duży HDD
pojemna bateria
Karta graficzna niezależna i dość mocna
możliwość wymiennego dokładania;
  drugiego HDD/napędu CD-RW lub DVD-RW/ lub też baterii
no ewentualnie na stałe jakiś napęd CD/DVD plus taka kieszeń.
Niska waga w podstawowej konfiguracji z jedną baterią i "pustym" dokiem
rozszerzeń.
Fajnie jakby była to panorama.

Czy są laptopy które mają możliwość wymiany dwóch urządzeń- tak że
mógłbym np. mieć w nim włożone równocześnie 3 baterie?

Ile takie cudo mogłoby kosztować? zakładając, że mówimy o górnej
półce/Toschiba IBM/ a ile w przypadku producentów takich jak Acer, czy Asus?
Pewnie są takie rzeczy?

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,