Re: złącza USB

Autor: nospaM <_at_(CiaP)op.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 19:22:51 MET

Dnia Sat, 5 Feb 2005 20:03:45 +0100, XYZ napisał(a):

> mam w kompie 3 gniazda (podwójne) z portami USB
> jedno w standardowym miejscu i dwa na płycie...
> no, ale w menadżerze mam aż cztery koncentratory USB
> a jak zaglądam do środka to trzy z nich mają przypisane
> po dwa porty, a jeden sześć...
Te trzy kontrolery z dwoma portami każdy to fizyczna reprezentacja
kontrolerów USB 1.1, natomiast kontroler z 6 portami to logiczan
reprezentacja USB 2.0 (jest to jakby kontroler kożystajacy z tych samych
gniazd - tak dość obrazowo to ujmę ;-)

> o co tu chodzi?
No właśnie o USB 2.0 ;-)

> a konkretnie czy jak podepnę się śledziem z USB
> do tych złącz na płycie to wszystko ruszy?
Pod warunkiem, że śledź bęzie miał takie samo wyprowadzenie końcówek jak
MB...

--
begin 700 sig.exe
Pozdrawiam