Re: Pytanie z ogolniaka

Autor: Zazula <zazulla_at_WYTNIJTOgazeta.poczta.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 19:12:18 MET

Sech wrote:
> Witam.
> Zagięło mnie pytanie na poziomie ogólniaka :) a nie da się
> wygooglować nic sensownego.
>
> Co to jest środowisko sieci i co je definiuje ?
>
> Potrzebna mi jest jakaś definicja.

Ze Slownika terminow komputerowych to definicje masz tylko takie:

srodowisko - sprzet i system operacyjny dla programow uzytkowych i tu
wymieniowo tylko srodowiska: modelu obiektow sieciowych GNU [GNOME];
okienkowe; programistyczne; pulpitu; pulpitu K; robocze; sterowane
zdarzeniami.

A szukaja c w google zawsze cos mozna znalezc. Np. "srodowisko sieciowe:
LAN, WAN".

--
Pozdrawiam
Zazula