TV-Out w GF

Autor: salvagE <egavlas_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 14:17:16 MET

No to stalo sie, wywalilem Radeona 9200 i kupilem Leadteka GF6600GT,
wydajnoscia w grach i jakoscia obrazu na monitorze jestem wprost zachwycony
ale... poleglem na polu TV-Out. Nie wiem moze ja jestem jakis dziwny ale na
Radku ogladanie filmow z komputera na telewizorze bylo bajecznie proste, po
prostu wlaczalem w opcjach Ekranow - TV, odpalalem subedita i relaxowalem
sie na fotelu a tutaj na GF zaczely sie schody. Wiec jest tak ze albo mam
obraz, albo mam same napisy, albo jak puszcze przez mediaplayerclassic to
mam wszystko ale obraz jakis tak sie szatkuje podczas szybkich scen (kiedy
obraz przesuwa sie szybko na plaszczyznie poziomej).

Tak wiec mam pytanie, czy jest mozliwosc aby na GF ogladac z
taka latwoscia filmy na TV jak to bylo w przypadku radeona? Bez uzywania
jakichs dziwnych dodatkowych programow typu tvtool, DivXG400 itp. Na radku
czesto ogladalem na mediaplayerclassic (ten wrenderowywuje napisy w obraz)
oraz SubEdit, nie ukrywam ze najbardziej zalezy mi by ogladac na tym
ostatnim.

Moze ktos wie gdzie jest to wszystko wyoslone krok po kroku ? Troche bawilem
sie w ustawieniach roznych dodatkowych puplitow (NView) ale za duzo opcji,
po prostu gubie sie w tym wszystkim, ja chce tylko spokojnie i bezstresowo
poogladac tv :/

Pozdrawiam