Re: iiyama E485S czy iiyama E481S ???

Autor: Panth <panth_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 13:42:09 MET

darq napisał(a):
> Który z tych monitorków wybrać???
> Ten drugi jest na IPS pierwszy za to lepsze parametry świecenia ot dylemat.
>
> Może ktoś ma skuteczniejsze argumenty.
> pozdr d

Ja również zastanawiam się nad wyborem jednego z tych monitorów.. Tylko
brakuje mi wypowiedzi kogoś kto posiada 435.

P.S.: Z tego co widziałem gdzieś na sieci z E485S jest jakiś problem z
ECO mode - niemożliwość regulacji kontrastu czy coś takiego - mógłby
ktoś wyjaśnić o co chodzi??

P.S.2: W E481S zakres regulacji jasności/kontrastu podobnoż zbyt mały i
ciągle obraz zbyt jasny (przy dłuższej pracy potrafią boleć oczy).
Prawda to??

Paweł Huzar
<panth@poczta.onet.pl>