Re: WC - Czy wszystko w porzadku ?

Autor: EP <fhccbeg_at_vagryvafvqr.cy>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 13:39:39 MET

fake box natrzepał(a):
> Witam !
> Czy gdy procesor ma temperature 49 stopni a woda w zbiorniku 37 to czy
> wszystko jest w porzadku ? Czy te wartosci nie powinny byc bardziej
> zblizone ? Moj zestaw to taki zupelnie podstawowy jaki mozna bylo kupic
> za 99 zl, 3 lata temu na allegro.
> Temperatura procesora (XP 1800+)jest mierzona na plycie asus a7v600x.
> BTW: Czy ma sens instalowanie w ten zestaw malej nagrzewnicy ?
> fakebox

Pewnie kupiłeś chłam z cpc. Na wstępie temp wody o jakies 13-15 stopni ponad
normę (porównując do podstawiwej klasy wc). Pewnie w ogóle chłodnicy nie
masz lub chłodnica jest bardzo przeciętna, lub też nie chłodzona.

--
P4 3,20@4,00 + 7000B Cu & A-DATA 2x512MB DDR566 TCCD
Abit IS7 & 4x Hitachi 160GB Sata & R9800Pro @505/810