Re: Czy to dysk pada???

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 13:05:35 MET

"Michal Bien" Xns95F5400E86559mbien@127.0.0.1

> Na Twoim miejscu zafundowalbym im wiatrak. 60 stopni to maksymalna
> temp. pracy dla Barracudy, ale dysk tak sie nagrzewajacy ma duzo wieksza
> awaryjnosc niz prawidlowo chlodzony.

Niczego im nie będę fundował, bo taniej jest kupić nowy
dysk, który będzie chłodniejszy, a będzie, bo musi być
chłodniejszy ze względów technologicznych.

Dokładniej -- maksymalna temperatura to 59 stopni Celsjusza
i jest osiągana przy ciagłej pracy głowic po około godzinie
takiej pracy. U mnie taka praca czasami się przytrafia.

> Czyli potwierdza sie oprzypuszczenie ze 80 to B.IV a 60 B.7200.7

Nie. Jest odwrotnie.

--
 ( ______) leszekc@@alpha.net.pl      | |