Problem z PowerDVD

Autor: Julius <_julius_at_supermedia.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 13:06:19 MET

Serwus

Mam taki problem. Kupiłem na giełdzie (w Warszawie) odtwarzacz dvd i
nagrywarkę dvd w jednym (czyli to się chyba nazywa combo). Urządzenie firmy
Lite-on. Do tego dostałem płytkę "nero" (sterownik) oraz płytkę CyberLink
PowerDVD 5. Sterownik zainstalował się bez żadnych problemów. Jednak
PowerDVD woła o cd-key. Ani na płytce, ani na stronie CyberLink nic takiego
nie znalazłem. Co robić?

Pozdrawiam
Julius

--
 Odpisując na priv usuń podkreślenie z adresu.