Re: Pentium 1 na 60W?

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 11:22:33 MET

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak61@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cu3lco$kh8$1@inews.gazeta.pl...
> Mam mala obudowe AT.
>
> Moge tam wlozyc plyte pod Pentium 1.
>
> Moze dysk, flop, grafa, sieciowka.
>
> Ale jest problem - zasilacz to raptem 60W...
>
> Ma szanse to pojsc? Ma to szanse dzialac stabilnie?
>
> Wiem, ze moje dawne P120 mialo zasilacz 200W wiec autentycznie nie wiem
> :-?

Ja mam jako routerek do neo (zal mi bylo wydac kase na modem adsl rj45 ,a
dodatkowy + ze na tym kompie dziala non stop p2p)
K6/300 all in one w jednej obudowie z 10" LCD , 2,5" HDD a to wszystko
zasila zasilacz zewnetrzny +12v 1.8A i 5V 3.5A wiec
ok 40W i dziala bez problemu , fakt ze moc zasilacza jest na samej granicy
bo jak kiedys dodalem dodatkowy hdd 2.5" to zaczely
sie resety.
U ciebie bedzie bardziej pradozerny hdd i cdrom fdd ale nie bedzie LCD
dodatkowo bedziesz mial 20W wiecej - wg mnie powinno starczyc.
(oczywiscie jezeli to nie bedzie stary hdd scsi ani grafika jakas 3d)

pzdr