Szukam małego laptopa

Autor: Michał Gnap <misiu*usenet_at_electron.dragonflybsd.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 02:37:02 MET

Witam,

        Szukam notebooka/laptopa nie wielkich rozmiarów
matryca nie przekraczająca 11". Jeśli chodzi o
paramtery sprzętowe, to >= (większe/równe):
P233Mhz, Ram 64MB, dysk ... (zawsze moge włożyć inny)
podstawowe porty, irda, przydało by się USB ale nie
musowe. To chyba na tyle by było.

        Mam na oku Toshibe Libretto CT110 lecz, jakoś nie
miałem jeszcze okazji gdzie kolwiek (na polskim rynku)
widzeć go na sprzedaż, na allegro widziałem CT50 ale
za taką kwote że szkoda mówić. A jakoś nie jestem przekonany
do kupna na ebay-u. Lubię sprawdzić sprzęt przed kumpnem.
A USA trochę daleko. ;-P

Może coś mi polecicie.
Do Sułyszenia (KF)
Pozdrawiam.