Re: Tryb tekstowy

Autor: Ędrjó <andrzejgrobelnyBEZ_at_SPAMUwp.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 01:11:44 MET

Brovar napisał:
> Użytkownik "Ędrjó" <andrzejgrobelnyBEZ@SPAMUwp.pl> napisał w wiadomości

> Wiem dlaczego tak jest, ale nie wiem co na to poradzic:( ... ale moze ktos?
> Chodzi o to ze w trybie tekstowym masz jakas niska rozdzielczosc i 60hz
> odswiezanie, a na starych monitorach tak to sie wlasnie objawia

Dzięki, Brovarze!

Pod DOS chyba VBEHz powinien się nadać, pod Linuxem może coś z buforem
ramek da się pokombinować. W trybie graficznym mam 800x600 @ 85 Hz, czy
w konsoli mogę bezpiecznie używać takiego samego odwieżania?

Przy okazji - może ktoś posiada dokumentację do Hivision M554, nie wiem
nawet jaki jest dopuszczalny zakres hsync i vsync...

--
Ędrjó