Nagłe restarty komputera....kmixer.sys, fastfat.sys

Autor: Łukasz <lukaszb01_WYWAL_TO_at_TO_TEZ.o2.pl>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 23:04:54 MET

Witam. Mam problem z niespodziewanymi zwisami (blue screen po wylaczeniu
opcji "automatycznie uruchom ponownie")w windowsie XP. Wywala błąd w
plikach Fastfat.sys oraz kmixer.sys. Czy ktos spotkał sie z takowym
problemem. Moja konfiguracja to: Athlon XP 2000+, 256 MB RAM ddr 400,
MSI KT4AV, ati radeon 9200, ac'97. Doczytalem w sieci, ze moze to byc
jakis problem z pamiecią, zrobilem wiec krotki, szybki test za pomoca
memt32. POkazał jakies błedy: http:\\www.toya.net.pl\~smerfy\pamiec.jpg.
Pozdrawiam