Re: Restart komputera

Autor: looky <looky1_at_gazeta.pl>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 21:23:07 MET

Użytkownik "(A)rturo " <olympusclub.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cu38n4$2p1$1@inews.gazeta.pl...

> A jak to sprawdzic?
> Moze jakis zdjecie porwnawcze? Bo z tej dziedziny u mnie kiepsko :)

Zdejmij obudowe i przejrzyj wszystkie kondensatory, ktore wygladaja tak:
http://www.careyholzman.com/caps/images/kondensator.jpg -- jezeli sie nie
myle (ze zdjecia nie mozna zbyt duzo wywnioskowac) to wlasnie te sa chyba
napuchniete
http://k7jo.de/reviews/mainboards/ecs/l7s7a2/images/IO-Kondensator.JPG --
na tym zdjeciu czarne "słupki" z przodu, niebieski na tyle zdjęcia

Ta srebrna góra kondensatorów z tym "krzyżykiem" powinna byc płaska. U mnie
były widoczne wybrzuszenia i to wlasnie byla przyczyna problemu.
Pozdrawiam. Łukasz.