Re: Ostatni mój zestaw do oceny :)))

Autor: Piotr Karwowski <pkarwowski_at_WYTNIJgmail.com>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 20:51:19 MET

Radoslaw P. wrote:

> ROTFL. NCQ da ci może parę procent wydajności ("hit" podobny do stosowania
> pamięci dual w amd), poza tym słucham jak wyobrażasz sobie pracę na kilkuset-MB
> pliku na 512MB w XP, no i jakim cudem wiesz jakich programów będzie używał
> pytający.

Błądzisz, bo upraszczasz.
Primo: Dual Channel z AMD działa świetnie, tylko na platformie 939 i
nowych chipsetach. Sprawdzone empirycznie.
Secundo: 2GB RAM + ICH6R + 2x Barracuda NCQ: np. "kręcenie" PSa z toną
skrzywionego tekstu i dwudziestoma TIFFami 300dpi przy uruchomionym
całym pakiecie Adobe CS, słuchaniu mp3 i jednoczesnym pisaniu tego
posta -- ponad 100% większa wydajność, nie mówiąc o responsywności
systemu, niż gdybym pracował na Samsungach. A koszt wyższy tylko o
kilkadziesiąt złotych.
Tertio: Właśnie przy tak małej ilości RAMu jak 512MB i XP _wszystko_
zależy od podsystemu dyskowego. Mam w pracy blaszaka do przepisywania
plików z maków, właśnie z 512MB.

Nie wiem jakich programów będzie używał pytający, ale wiem, że
Barracuda NCQ jest lepsza od każdego Samsunga.