Re: Jakiej marki Laptop

Autor: Michał <pisz_at_na.berdyczow.pl>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 20:48:03 MET

Dnia 2005-02-04 19:28,Użytkownik Przemek uraczył nas tekstem:
> Proszę o komentarze o markach laptopów. Ich wady zalety. Który najlepiej
> byłoby kupić a które należałoby omijać.

IBM
.
.
.
.
.
inne

Odradzam Della, sam obecnie uzywam, niestety firma zarzadzila przy
wymianie przejscie z IBM na Della i porazka. Smiem twierdzic ze Latitude
ma spieprzona architekture adresowania i wiele aplikacji w najmniej
oczekiwanych momentach sypie sie z radosnym komunikatem ze jakas komorka
pamieci nie moze byc zapisana.
Comaq to totalna porazka, szczegolnie modeli uzywajacych prcesorow AMD.
Psujace sie masowo dyski, problemy z chlodzeniem. Marne klawiatury.

Nic nie moge powiedziec o Toshibie, podobno sa niezle ale nie mialem z
nimi kontaktu.
Zawsze natomiast bede chwalil IBM, tyle ile te laptopy przeszly u mnie w
firmie w zespole serwisowym i minimalna ilosc awarii, swiadczy samo za
siebie. Tylko ta cena :-(

pozdrawiam
Michał

Człowiek rodzi sie zmęczony i żyje aby odpocząć