notebook do gier-podejscie minimalistyczne :)

Autor: Nixi <videoart1__BEZ_SPAMU___at_wp.pl__BEZ___SPAMU__>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 19:39:24 MET

Witam!
Doradźcie prosze co kupić taniego i w miarę uniwersalnego ( do 4500zł )
żeby w co nieco możnaby też pograć- nie chodzi o najnowsze gry oczywiście,
ale taki np. Collin Mc.. ver3 lub Need For Speed 3 ...itp.
Po lekturze archiwum mam lekki mętlik i wiem że grafa Intel
ExtremeII -współdzielona jest za wolna , ale czy np. Radek 9000 IGP już
wystarczy? No i co z prockiem...zapomnieć o Celkach M (1.4-1.5Ghz) czy może
jednak typowy Celek 2.53 Ghz styknie?A moze tylko Pentium M 1.6 ?

I jeszcze pytanie o taki konkretny sprzęt.... Fujitsu -Siemens AMILO L7300
http://www.vobis.pl/vsys/web/oferta/katalog?symbol=873088
Chwalą się że Celek M350 1.3GGZ ma 1MB cache i że to "przełom" e technolgii
celków :) A karta
"UniChrome Pro 3D/2D, pamięć współdzielona do 64MB " to może się nadawać do
nieco starszych gier czy jednak musi być coś lepszego ?

pozdrowienia!
Nix