Epson R300

Autor: latet <bla_at_bla.bla.pl>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 19:30:01 MET

Witam,

Chce kupić drukarkę atramentową do zdjęć (ale nie tylko).
Priorytetem jest jakosc zdjęć i niska cena,
dlatego przymierzam się do Epsona R300.

Czasem jednak będę chciał wydrukować większą ilosc
czarnego tekstu z niewielkimi dodatkami kolorowej grafiki,
np. 300 stron. Mniejsza o to, ze potrwa to pare godzin,
zastanawiam się, czy taka drukarka po prostu wytrzyma
ciagły druk kilkuset stron?

A może jakaś inne drukarka byłaby dla mnie właściwsza?
Np. HP 7760 (w podobnej ceniu) lub nawet tansza - HP 7450?

Jednak w przypadku HP bardzo mnie zniechęca konieczność
podmian pojemników z tuszami w zaleznosci od tego, co się
chce drukować, oraz brak mozliwosci wymiany 1 koloru tuszu.

Wazne są tez koszty druku. Oryginalne atramenty (a raczej
takich będe uzywac do zdjęć) są drogie w kazdej firmie,
ale chyba jednak tansze w przypadku Epsona.

Czy Epson przeskoczył od razu z R300 (za 600 zl) na R800 (za 1600 zł)?
Nie ma nic posredniego? Jak starą konstrukcją jest R300?

P.S.
Jesli jest wlasciwsza grupa do pytania o drukarki,
to prosze o jej wskazanie.

Dzieki,

latet