coś dzieje się z dyskiem

Autor: pit <pietrek45_at_master.pl>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 18:09:26 MET

witam wszystkich grupowiczów.
wczoraj pisałem o swoim problemie, może go przypomnę: rano przy starcie
systemu dysk był widoczny, w biosie wszystko było ok, ale po załadowaniu
nie było tego dysku w folderze "Mój komputer". Dodam, że dysk ma 1
miesiąc (Maxtor 6B 160P0 BAH41B10), podzielony był na 2 partycje. w
Narzędziach administracyjnych --> zarządzanie komputerem --> Zarządzanie
dyskami cały dusk był widoczny jako "Dysk 1 nieznany 152,67 GB
niezainicjowany". Czyli była tylko jedna partycja.
wieczorem po powrocie z pracy włączyłem komputer i o dziwo wszystko było
ok (2 partycje, wszustkie dane są ku mojej uciesze). W związku z tym
nasuwają mi się pytania:
- czy to dysk się uszkadza?
- czy dysk mógł się przegrzać i wyłączyć się(czy ma jakieś
zabezpieczenie termiczne)?
- czy mogę go reklamować i czy reklamacje zostanie uwzględniona?
- czym go sprawdzić dodatkowo (jakiś program?)?