ATI Radeon 9200

Autor: Jarod <blueice_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 12:16:03 MET

Czesc
Mam takowy problem odkad mam ATI-Radeon 9200, otoz Word sie zawiesza... ale
tylko na dokumentach word-a ( na rtf smiga ). Zawiesza,sie podczas
przewijania textu. W systemie sa najnowsze sterowniki ATI ( ale stare tez
nie dzialaja poprawnie ). Ogolnie problem zawsze wystepuje przy przewijaniu
w niektorych aplikacjach rowniez, ale sporadycznie. Natomiast wystarczy
odpalic .doc zeby system sie wylozyl. Jakies pomysly ?
Jarod