Re: zaślepka z USB

Autor: byru <mbyrczek_at_pf.pl>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 11:23:31 MET

Użytkownik "bezrobotny" <NOSPAM_tralala76@go2.pl> napisał w wiadomości
news:cu25u9$4g4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> to napisz komu... zaoferuję mu taką sumę, że zaślepka będzie moja... ;o)
> a tak na serio, może wiesz gdzie kupić?
> nazwa to: Chaintech C-Box?

Jakis 1 mc temu kupilem na allegro 2 sztuki takich panelików.
! zamontowalem w swoim kompie (zamiast FDD ;) a 2 chcialem w domowym kompie,
lecz plyta glowna jet za stara i sie nie dalo. Wiec sprzedalem go wlasnie.
Podaje ksywke allegrowicza od ktorego kupilem panelik: "sg-com" . Spytaj,
moze jeszcze ma takie / wie jak zalatwic czy cokolwiek. Cena za 1 byla:
44.99 - numer tamtej aukcji: 38374557.

Te paneliki firma Chaintech dodaje do swoich plyt glownych.

No, tak wiec nie podajac linkow przekazalam mam nadzieje cenne informacje.
Wiem ze taki panelik mozna zrobic samemu, jednak ten jest na tyle dobry i
super wykonany ze oplacalo mi sie go nabyc.

Pozdrawiam

--
Michał Byrczek
http://www.blitz-art.com