elektronika do HD Caviar

Autor: Manio <manio07_at_BEZ_MIELONKI_interia.pl>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 10:21:48 MET

Witam
Kuzyn przypadkowo zezwarował jakiś scalak na płycie głównej (asus) w trybie
stand-by (napiecie ATX dochodziło do płyty), zaiskrzyło sie. Włącza kompa i
sie okazało że twardziel nie chodzi. Odkręciłem elektronikę i się okazało,
że jest przysmażony jeden scalak i nieźle śmierdzi. Podczas tego feralnego
rozruchu twardziela tależe sie nie rozkręciły, więc przypuszczam, że dane da
sie odzyskać. Wszystko czego nam teraz potrzeba to elektronika do dysku
oto jego dane:
Caviar WD800JB-00CRA1
S/N: WCA8E4799758
DCM: HSEHNT2CH
data produkcji: 26 Aug 2003 E (refurbished)
Jeśli ma ktoś to BŁAGAM o kontakt!!
Albo jeśli ma ktoś inny pomysł na odzyskanie danych (np. kontakt z jakimś
punktem serwisowym WDC to także proszę o jakieś informacje)
Sprawa jest naprawde pilna. Bardzo ważne są dane. Wiem że mogę skorzystać
z usługi punktów, które sie specjalizują w odzyskiwaniu danych - ale nie
mamy na to kasy.

pozdrawiam

Mariusz "Manio" Białończyk; http://manio.deviantart.com
ICQ#: 17553802; linux registered user: 182639