Wyciszyć, zdecydowanie wyciszyć ;)

Autor: Paweł Neugebauer <p.neugebauer_at_advanto.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 22:18:18 MET

Cześć,

Mam taki zestaw: Pentium IV 2.8, Matrox Millenium P650 i płyta Gigabyte 8IPE775. Zależy mi na wyciszeniu, nie chcę tuningować, kręcić niczym itd. - po prostu chciałbym, żeby wiatrak (szczególnie procesora, bo po ok. 1h użytkowania wyje jak odkurzacz) chodziły ciszej..o wiele ciszej.

Czy ktoś poleci jakiś systemik? Szukałem na allegro, ale lekko się pogubiłem w tych wszystkich...

Pozdr.PN