Re: Odzyskiewanie danych

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 19:59:18 MET

Użytkownik "Guardian" <pawelg@icpnet.pl> napisał w wiadomości
news:ctu873$1cu$1@opal.icpnet.pl
> www.alert.pl
>
> Skontaktowałem się z nimi mailowo, potem telefonicznie. Pan Jan Kupis
> powiedział, że mam przysłać dysk. Dokładnie opisał jak mam go
> zapakować i tak zrobiłem. Na następny dzień miałem maila, że do
> odzyskania realnie jest 90%. Kazał dzwonić następnego dnia.
> Zadzwoniłem. Powiedział, że PRZYWRÓCIŁ CAŁĄ SKASOWANĄ PARTYCJĘ D:/ !!!
> Paczkę wysłał za pobraniem. Łączna kwota 217 zł za całą operację!!

No widzisz - to samo zrobiłbyś samemu idąc za moją poradą.
A te 217 zł to była cena Twego spokoju, całkiem niewygórowana zresztą.

P.S. Na drugi raz zanim zabierzesz się za Ghosta i inne narzędzia
operujące na partycjach, naucz się posługiwać programami do odzyskiwania
danych. Wiele z nich potrafi zrzucać MBR do pliku. Gdybyś taką kopię
posiadał - cała "naprawa" trwałaby może minutę.

/odpowiadając zmień px na pl/