Re: Logitech UltraX Optical Mouse ?? warto

Autor: Calme <_madafakers_at_pf.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 19:47:13 MET

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cu0ckk$8vl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Możesz się tylko cieszyć, masz nowszą wersję. :) Starsza jest PS/2 only.

sorki za pytanko lamerskie ale w zasadzie jakie są korzyści z tego USB ??

i 2 pytanie poprzednio miałem klawiaturę też Logitecha z tym,że był to Internet
Navigator i tam za żadne skarby nie mogłem jej zmusić do działania na mojej
płycie czyli Asus A7N8X-E Deluxe
nie pomagały ustawienia w Biosie nowe stery i bios nic a tu bez najmniejszego
problemu poszła bez niczego ciekawe jak to jest