Re: NEC 2500A gwarancja

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 19:34:58 MET

kowtow wrote:

> Niestety stało się chciałem uaktualnić bios nagrywarki
> NEC 2500A bios firmowy 1.06 na 1.07 zakończony powodzeniem ale niestety z
> 1.07 na 1.09 zwis kompa
> i zero reakcji nagrywarki
> I teraz pytanie czy uwzględnią mi gwarancję biosy były ze strony producenta
> Dzieki za wszystkie odpowiedzi

Jeśli to wersja OEM (jak prawie wszystkie nagrywarki NEC w Polsce) - to
zależy wyłącznie od twojego gwaranta (zobacz warunki gwarancji).
AFAIK to w wersjach BOX gdzie za serwis gwarancyjny odpowiada sam NEC -
uszkodzenia powstałe w trakcie upgrade'u firmware (nawet oryginalnego)
wykluczają naprawę z tytułu gwarancji.

BTW - spróbuj ew. flashowania "na martwo". AFAIR taką mozliwość ma
DOS'owy flasher załączany w zestawach z obrazami pliku by Dangerous
Brothers (http://tdb.rpc1.org/#ND2500A). Można w nim manualanie
"wymusić" urządzenie które ma być flashowane - niezależnie czy jest
poprawnie wykrywane. Zdecydowanie polecam DOS'ową, a nie Windowsową
wersję w twojej sytuacji.

Powodzenia