Jaki skaner?

Autor: Snoopy <grzesiek_at_life.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 18:42:44 MET

Witam, Postanowilem wymienic moj wyslozony juz skaner Plustek P12, ktory
zaczynam szwankowac.

Nie jest potrzebny mi dobry skaner, poniewaz skanuje na ogol tekst a
zadnych bajerow tez nie potrzebuje, od czasu do czasu jakies zdjecie,
jednak nie zalezy mi na niesamowitej jakosci skanu. Dobrze by bylo, zeby
skaner byl cichy i szybki.

Rozgladam sie za skanerem Canon LiDE 20 600x1200, w znak.pl kosztuje 229
zl. Ale w podobnej cenie mozna rowniez miec Plustek-a OpticPro S24
1200x2400, ale on ma USB 1.1 a Canon LiDE ma 2.0. No i ktory wybrac? :)
Czy przy skanowniu jest jakas wielka roznica miedzy USB 2.0 i 1.1?
Plustek ma tez 2 lata gwarancji a Canon 1 rok. A moze Plustek S28,
ostatecznie moglbym dolozyc troche. Co poradzicie? ;)

--
Pozdrawiam
Grzesiek         ***  www.oldtimerfiat.club.prv.pl  ***      GG: 458449