problem z wydrukami z HP LaserJet 1100

Autor: Red Scorpion <adristan_at_icpnet.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 18:32:20 MET

Witam
Mój problem polega na tym, że kiedy drukuję dokument, to na kartce jest on
wydrukowany 2-3 razy, za każdym razem przesunięty ok 10 cm w dół od
poprzedniego, oprócz tego wszystko dokoła na kartce pomazane jest tonerem.
Wiem że to wygląda na zwykłe zabrudzenie ścieżki papieru, ale chyba nie do
końca - kiedy bowiem powtarzam druk dokumentu, to za 3-4 razem jest już
dobrze i czysto, ale kiedy tylko zacznę drukować coś innego, znów jest to
samo. Spotkaliście się z czymś takim?