Re: Panel LCD problemy ??

Autor: Nathan <spam_at_fri.jestem>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 18:12:22 MET

Tauzen napisał(a):
> Ale porownie :P
Ale działa! :-P

> A wiec wiec sprostowanie w miejscach gdzie jeden kolor
> jest jakby kolo siebie na dowolnej tapecie pulpitu o teraz dobrze siem
> wypowiadam pozatym ciezko to zdefiniowac i mam nadzieje ze jasne
> Pozdrawiam jezeli wiecie co to moze byc to prosze o odpowiedz jezeli nie
> to dzieki.
Ciężko sie połapac, ale może to to:
By moze chodzi ci o nazwijmy to "mrowki" chodzace na styku kolorowych
płaszczyzn o zbliżonych barwach? Może to być wynikiem błędow w działaniu
modułu FCR(?) który odpowiedzialny jest za symulowanie niewyswietlanych
natywnie kolorów. Druga sprawa - sprobuj zmienic ustawienia clock/phase
w menu monitora. A mozesz go podłączyc przez DVI, bo rozumiem, ze teraz
jest podłączony przez D-SUB?

obrazki testowe: Tu tez miga?
http://www.mva.pl/forum/viewtopic.php?t=140

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,