Przeprawy z kontrolerem

Autor: TomeOO <tomekp0_at_o2.POLSKA>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 15:23:05 MET

Zakupiłem Kontroler ATA 133 (ST lab) po reinstalce windowsa (bez
reinsalki nie udało mi sie uruchomić windy)
No i zaczeły sie jaja, po instalce gry (np Jedi academy 1 i 2, )
wyskakuje kochany niebieski ekran (win XP)
Nie musze dodawać ze w ten sam dzień przed instalacja kontrolera
wszystko śmigało.
Podczas instalki XP wyskoczył jakiś błąd o sterownikach ale dałem ok i
wszystko śmigało.
  Wymyśliłem ze mam złe stery (moze ktoś ma nowsze i sie podzieli ??)
Na dyskietce widnieje:) :
ST Lab
IDE-CMD0680 Driver
VerL 1.0.0.6
Disk: 1 0f 1

Jeżeli ktoś wie gdzie znaleść nowsze stery (albo ma i chce sie podzielić
) prosze o pomoc !! Albo co zrobić zeby gry działały.

Pyt 2.
Jak ustawić w kontrolerze kolejność startowania (np startownie z CD?? )

Pozdrawiam
TomeOO