Re: laptop - co jeszcze (sprzętowo) wymienić?

Autor: dylan <upps_at_nie_mam_maila.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 14:55:15 MET

> Nie wiem jaka jest roznica miedzy Celekiem 600 a PIII 450, ale sadze, ze
> nie az taka olbrzymia (Celek 600 to juz chyba ma FSB 100Mhz?), wiec jak
> dolozysz ramu, to IMHO powinno byc wcale niezle.
>
> --

Celeron 600 ma FSB 66MHz może jest porównywalna do Twojego ale jednak ze
wskazaniem na Celerona.
W starszych modelach płyta procesora była wymienna ale pewnie ze względu na
chipset nie osiągniesz FSB 100MHz stąd maks zegar to 766 (chyba jednak nie
warto). Dysk w pierwszej kolejności zmień, pamięci tak aby chociaż było
256MB. Więcej IMHO się nie da.