Re: P III 700 i Win XP--- czy to bedzie działac?

Autor: McMac <mcmac_at_pSlPuAsMnet.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 12:50:06 MET

On Fri, 4 Feb 2005 02:05:51 +0100, "dylan" <dylanUSUN_TO@interia.pl> wrote:

>Mam w laptopie Win2k (PIII 500 MHz, 256MB) przy odpowiednim dostrojeniu
>działa zadowalająco, koniecznie na pewno zmień RAM na 256 a jak jesteś w
>stanie to na więcej.
>Do zastosowań biurowych, netu a nawet programowania powinno wystarczyć...

Dodam taką uwagę:
W chacie miałem Celerona633, 256MB RAMu. Po dołożeniu drugiej ćwiartki win2000
działał bez zmian (odpalał się długo, sporo mieszał dyskiem). Natomiast wymiana
15GB IBM na nowego 160GB baracudę przyspieszyła system pięciokrotnie.

--
 - Maciej Kulawik ----------------
 - mcmac@pSlPuAsMnet.pl --------------