Re: Liteon nie czyta płyt

Autor: Patryk Ryniak <patryn2_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 12:11:01 MET

 Użytkownik "Szymon" <sbrzuc@usuntosgh.waw.pl> napisał w wiadomości
 news:ctrjfj$fc1$1@inews.gazeta.pl...
 Witam!

 Mam nagrywarke Liteon 1653.

 Liteon hmm, napędy całkiem całkiem ale najlepsze jest w nich to że jak się
 zepsują to producent wymienia je od razu na nową sztukę (NOWĄ nie
 poserwisową) lepszej firmy podchodząca w ten sposób do tych spraw to nie
 widziałem, to działa :-) więc jak się popsuje macie jakieś zarzuty to
śmiało
 reklamować

Mnie jak się zepsuła nagrywarka Lite-ON'a to producent od razu wymienił na
nową, ale ponieważ tamtych nie mieli to dali mi SONY x52 :-)