przelotka CRT->S-Video

Autor: Pe.Ka <peka1972.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 11:10:19 MET

Witam,

Uszczęśliwiony zostałem w pracy nowym notebookiem. Niestety w przeciwieństwie
do starego nie posiada on TV-out. Jest tylko wyjście na CRT. Czy istnieją
jakieś przelotki, które umożliwią mi przejście z tego wyjścia na kabel s-video
lub chinch?
Jeśli tak to gdzie ich szukać? (mile widziane sklepy lubelskie lub zamojskie)

BTW: czy takie przejście wogóle zadziała? Chodzi mi o to czy sygnał podawany
na wyjście CRT będzie zrozumiały dla telewizora przez eurozłącze?

--
Pozdrawiam
Paweł Kruk