Re: dylemat [dzielnie partycji]

Autor: Stanislaw Chmielarz <schmielarz_at_uniprojekt.com.PL>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 10:05:16 MET

In article <ctvac8$2vt5$1@news2.ipartners.pl> "VooDoo" <V.o.o.D.o.o@poczta.fm> writes:
>From: "VooDoo" <V.o.o.D.o.o@poczta.fm>
>Subject: dylemat [dzielnie partycji]
>Date: Fri, 4 Feb 2005 09:05:48 +0100
>Witam wszystkich
>mam dylemat... powstal przez opnie dwoch ekspertow... ale jeden chyba kłamie
>:P

Niekoniecznie klamie, moze ma inne doswiadczenia.

>anyway moj prof z infy mowi ze najlepiej dzielic dysk w moim przypadku SATA
>120 GB: 8 Gb lub 16 GB C: a reszte porowno wtedy bedzie optymalnie...
>natomiast niedawno w serwisie komputerowym... powiedzial mi pan ... ze
>marnuje sobie dysk , ze jak to ujoł "katuje go" jego zdaniem 2 pratyje i
>koniec

Moim zdaniem nalezaloby wydzielic partycje na system i programy gdzie nie ma
czesto zmian i na co zazwyczaj wystarcza 8GB. Zrobic druga partycje FAT 16
wielkosci 2GB na swap (czytaj plik wymiany) i reszte podzielic na 2 czesci,
jedna na dane a druga na smieci, pliki tymczasowe i inne.
Razem wyszly 4 partycje.

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz@stanislaw.chmielarz.name