Wentylator w laptopie dell

Autor: Marek R. <bolusek_at_interia.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 06:32:15 MET

dell latitude cpi 300....
witam czy moze mi ktos podpowiedzieć kiedy i po jakim czasie użytkowania
powinien włączyć się wentylator na tylniej ścianie laptopa
mam wątpliwości co do jego działania
nie uruchamia się ani przy starcie , ani po paru minutach pracy
żeby nie doszło do przegrzania podłączyłem go na krótko do +5V z USB
z laptopem mam do czynienia od jednego dnia i nigdy nie uzytkowałem żadnego
laptopa
Czy powinien włączać sie od czasu do czasu???
czy powinien chodzić ciągle??
czy przy starcie powinien chociaż na chwile zakręcić??
proszę o pomoc