Re: Komputronik - Refurbished

Autor: Shield <sgra_at_poczta.onet.usun.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 01:04:42 MET

Dnia Thu, 03 Feb 2005 23:36:48 GMT, loli napisał(a):

> A polecam kupowac w znaku, bo maja prawie wszystko
> najtansze, rowniez z wysylka i gwarancja na oddzielne czesci bez
> plombowania kompa.

Najtansze? Zaciekawilo mnie to i wybralem kilka losowych produktow z
roznych kategorii i... ceny maja wyzsze niz w innych sklepach internetowych
czy zwyklych. Dodatkowo cene przesylki maja z kosmosu - najtaniej z
pobraniem to 31,70 to lekka przesada, inni mieszcza sie spokojnie ponizej
20 :-\
Jednym slowem kiepska reklama...

--
Pzdr.