IBM IntelliStation E PRO Model:6893 SW2 Pytanie ??

Autor: Tauzen <gnhmra2001_at_barg.cy>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 00:42:08 MET

Witam jak w temacie mam pytanie czy ktos z grupowiczow exploatuje cos
takiego ??
Chodzi mi ze potrzebuje taniego pc zeby win 2k chodzi a na nim 1 program
caly czas a on spelnia moje oczekiwania jako sprzet.
Tylko 1 pytanie czy nie ma problemow z instalacja w2k ?
chodzi mi o sterowniki do wszystkiego co w nim siedzi :)

"IBM IntelliStation E PRO Model:6893 SW2 Procesor pentium II 450 MHz
Slot 1 Chipset płyty INTEL i440BX, Pamięć 2 x 64 mb SDRAM - aż 3 sloty
pamięci Dysk twardy 9GB UW SCSI - sformatowany,sprawny. Napęd CD ROM
firmy PLEXTOR x 32 SCSI, Karta muzyczna Sound Crystal cs 4235 Karta
sieciowa 10/100 zintegrowana Karta graficzna Matrox 8 MB AGP Kontroler
UW SCSI Adaptec"
Pozdrowienia Prosze o szybka pomoc :)