Re: Proline KAtowice - kupował ktoś?

Autor: Xiz <xiz_at_buziaczek.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 23:33:05 MET

Użytkownik "Przemolo" <przemolo@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ctu336$b0m$1@inews.gazeta.pl...
> Czy polecacie ten sklep? Chciałem kupić u nich nagrywarkę DVD ale
słyszałem,
> że sporo ludzi narzeka na ten sklep (pewnie szczegolnie gdy trzeba cos
> reklamowac)...

Kumpel kupował tam monitor LG. Przyjechal do domu, obraz mu się nie podobał,
pojechał do sklepu, dali mu bez problemu inny. I ten znowu mu się nie
spodobał, nie miał idealnej geometrii. Nie była to wada podlegająca
gwarancji. Pojechaliśmy razem nastawiając się na ostre targowanie. A tu
niespodzianka, koleś bez problemu chciał wymienić monitor na nowy, kumpel
spytał czy nie mógłby dostać kasy. Dostał bez problemu. Tak że polecam.

--
Pozdrawiam Xiz